FANDOM

Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про генетичну хворобу азарі.
• Для перегляду статті про класи Морінт, перейдіть на Ардат-якші (клас).
• Для перегляду статті про пасивні навички Морінт в Mass Effect 2, перейдіть на Ардат-Якші (навичка).

Ардат-Якші ("демон нічних вітрів") називають азарі, які страждають генетичним дефектом, що не дозволяє їм з'єднувати нервову систему із статевим партнером у звичайний для них спосіб. Замість цього Ардат-Якші руйнують нервову систему партнера, що в особливо важких випадках призводить до його смерті або до "вегетативному" стану. Психологи азарі вважають, що ця нездатність до ментального злиття не дає розвинутися співчуттю, що в підсумку призводить до психопатії. Способи лікування такого дефекту досі не розроблені.

Ардат-Якши Морінт

Зазвичай хвороба проявляється в ранньому дитинстві, повністю оформлюючись до періоду ювенільного періоду. Будучи, як і інші азари, спокусливими і сексуально привабливими, Ардат-Якші не здатні до дітородження.

У стародавній міфології азарі Ардат-Якші вважаються богинями руйнування; в безлічі легенд і переказів їм відведено місце лиходійок і антигероїнь.

Всупереч популярній думці, феномен Ардат-Якші не є виключно рідкісним (дефекту схильний приблизно один відсоток популяції азарі), але не всі Ардат-Якші вбивці. Велика їх частина, ведучи закономірно маргінальний спосіб життя, укладає і припиняє безліч союзів, зазвичай незручних або образливих для партнерів. Чутки про синдикат Ардат-Якші не мають під собою підстав, оскільки Ардат-Якші за своєю природою не здатні до тривалої співпраці.

Володіючи непропорційно великої фінансової міццю, раса азарі використовує силу своєї економіки і контроль над ЗМІ щоб приховувати патологію Ардат-Якші від галактичного співтовариства, поміщаючи більшість Ардат-Якші в закриті виробничі центри або переселяючі їх подалі від великих поселень. Найагресивніших Ардат-Якші ізолюють від суспільства, поміщаючи в лікувальні або виправні установи. Тільки в особливих випадках вони потрапляють в списки юстицарів на знищення.

Індоктриновані женцями Ардат-Якші перетворюються в Баньши.

Цікаві фактиРедагувати

  • Ардат-Якші є відсиланням до сирен - міфічних морських істот. Подібно сиренам, вони здатні зачаровувати жертву, а потім знищувати. До того ж, як і інші азарі, Ардат-Якші є результатом еволюції морських істот.

Випадкова вікі