FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2
ME2 PRC CP 6

Локація: Чумацький Шлях / Туманність Гадюки / Бахак
Друга планета
Умова: DLC: Прибуття (Mass Effect 2)

Опис Редагувати

"Справжній Еверест в духовці", от як Джон Гриссом описав Аратот під час розвідувальної експедиції Альянсу, яка повинна була показати, чи є сенс змагатися з батаріанцамі за цю планету. Зрештою, команда вирішила, що тиск повітря і вміст у ньому кисню занадто малі, щоб розгорнути повномасштабну колонізацію, і політичне протистояння з батаріанцамі та Комісією Цитаделі по Залюдненим Мирам довжиною в рік завершилося. Батаріанская Гегемонія колонізувала полярні регіони планети, де спека частково компенсується рясними опадами.

Інформація про самій колонії засекречена Міністерством інформаційного контролю Гегемонії, але деякі факти все ж таки просочилися. На планеті йде широкомасштабна операція з підняття рівня кисню: робочі постійно скидають ціанобактерії в океани і засівають родючі області завезеними рослинами. У шахтах з видобутку багатої на залізо і важкими металами руди використовується, переважно, рабська праця. Розвідка Альянсу також встановила, що на планеті знаходиться декілька військових баз-тривожний знак, якщо врахувати, наскільки близько знаходяться Земля і ретранслятор "Вихід". Навколо Аратота звертається безліч супутників і кілька космічних станцій.

Рекомендації Сузі: Батаріанская Гегемонія вважає присутність бойових кораблів Альянсу в своєму секторі космосу ворожої акцією. Незважаючи на те, що "Нормандія SR-2" не перебуває в армії Альянсу, вона занадто сильно нагадує "Нормандію SR-1". Рекомендується використання маскувальною системи.

Шаблон:СістемаОпісаніе:Скупчення

Випадкова вікі