FANDOM

Шаблон:Widgets
ME.png
ME2.png
ME3.png

Аптечка-контейнер у всесвіті Mass Effect, при чиїй активації можна отримати панацелін.

Mass Effect Редагувати

У першій частині трилогії аптечки мають слабо промальовані текстури і яскраво-червоний колір. Взаємодіяти з ними, ви отримаєте один заряд для вміння єдність. Якщо у вас максимальну кількість панацеліна, то при використанні аптечки, індикатор повідомить про поповнення ще однієї порції панацеліна, коли лічильник його кількості не зміниться.

Mass Effect 2 Редагувати

У Mass Effect 2 аптечки, при активації, також будуть давати гравцеві по одній порції панацеліна, але при спробі використовувати аптечку вже маючи максимум панацеліна, ви отримаєте 100 кредитів в якості винагороди "Цербера" за надлишок спорядження. Аптечки змінять свій вигляд і матимуть на поверхні білий хрест, а текстури будуть вже на гідному рівні.

Mass Effect 3 Редагувати

У Mass Effect 3 аптечки будуть мати той же зовнішній вигляд, що і в другій грі трилогії. Використавши її, ви отримаєте дві порції панацеліна. За надлишок одержуваного панацеліна ви будете отримувати досвід, чиє кількість змінюється в залежності від рівня складності. 25 XPдля Легкого,50 XP для Нормального, 100 XP для хардкор і 150 XP для Безумства за одиницю панацеліна.

Цікаві факти Редагувати

  • У мультіплеере на базі "Богиня" знаходиться аптечка величезного розміру.
  • В DLC: Цитадель на нижній палубі Нормандії під час фінальної битви з клоном знаходиться контейнер з аптечками, одноразове взаємодія з яким заповнить весь запас панацеліна, через деякий час можливість взаємодії відновлюється.
  • Панацелін крім аптечки можна отримувати і з медичних станцій.

Випадкова вікі