FANDOM

Шаблон:Widgets
ME
ME PS
Апартаменти Шепард(а)розташовані в будівлі Альянса на планеті Інтаі'сеі.

Будинок спочатку належав адміралові Тадіусу Ахерну, командувачу на станції "Вершина", який хотів переїхати сюди в тому випадку, якщо він вирішить піти у відставку. Оскільки адмірал не хотів йти у відставку найближчим часом, він уклав парі з Шепард(ом), поставивши свої апартаменти проти життя Шепард(а) в постановочному бою. Тадіус Ахерн запрограмував "Бойовий Симулятор" станції "Вершина"-він відтворив одну зі своїх місій в ході Війни Першого Контакту. Ахерн заявив, що якщо Шепард загине при спробі завершити її, інцидент буде наступний - "Помилка користувача", оскільки він був першою людиною СПЕКТР. Шепард вдалося завершити постановочний бій і Ахерн, вірний своєму слову, віддав апартаменти.

Апартаменти складаються з базових збірних структур з невеликого передпокою і величезною кімнати, в яку входять житлова зона і спальня. У передпокої розташована медична станція, де, як і в медичному відсіку на "Нормандії", Шепард може отримати повний запас панацеліна. Тут також можна поповнити запаси гранат. Але найголовніше - це стіна зі зброєю, готовим до використання, що є необхідною частиною життя в колонії.

З великих сферичних вікон головного залу відкриваються захоплюючі види планети. У вікно можна побачити припаркований на вулиці Мако. У головному залі є стіна з анімаційним екраном для відтворення музики, пара диванів навпроти вікна, різні рослини і домашня атрибутика. Персональний термінал біля ліжка містить повідомлення для Тадіуса Ахерна про постачання зброї і спорядження. Шепард може використовувати термінал, щоб отримати доступ до легкого, середнього або важкого озброєння, броні і поліпшень за цінами нижчими, ніж у магазинах.

Випадкова вікі