FANDOM

ME Открытие Логотип.png

Аніта Гойл - персонаж книги "Відкриття". Перший людський посол на Цитаделі.

Після захоплення секретної лабораторії Альянсу на Сайдоні, де розроблялися заборонені Радою Цитаделі технології пов'язані з ШІ, людство, будучи новачком на галактичній арені, ставало в незручне становище, і було потрібно замести сліди. Посол Аніта Гойл особисто інструктувала лейтенанта Девіда Андерсона відправляючи його на пошуки Калі Сандерс - одного з небагатьох виживших учених, що працювали над секретним проектом.

Стаття з книги "Відкриття" відповідна опису даного персонажа: "Аніта Гойл була найважливішою і впливовою персоною земної політики; вона прямо-таки випромінювала силу і владу. Енергійна й упевнена в собі, вона була незвичайною жінкою, трохи за шістдесят. Вона була середньої комплекції, з високими вилицями, її довге сиве волосся було зібране в елегантний пучок. У неї були близькосхідні риси обличчя, проте її смарагдово-зелені очі різко контрастували з темно-коричневою шкірою. Прямо зараз ці очі в притул дивилися на Андерсона, і він був змушений боротися з бажанням відвести очі під її пильним поглядом."

Персонажі з книг Mass Effect

Випадкова вікі