FANDOM

Шаблон:Widgets Анхурское повстання-це конфлікт між рабовласницької батаріанской фракцією На'хесіт і прихильниками скасування рабства, переважно людьми. Конфлікт розгортався в системі Амун, туманності Орел і тривав два роки-2176 по 2178 роки.

ПричиниРедагувати

Серцем повстання стала планета Анхур. На цій густонаселеній людьми і батаріанцамі планеті сталося саме жахливе в сучасній історії людства порушення прав розумних істот. Група корпорацій і кілька продажних політиків випустили закон, що скасовує мінімальну заробітну плату. По суті, це стало офіційним визнанням рабства в світі, підконтрольному людям. Головним ініціатором цього закону була батаріанская фракція На'хесіт, що використовує рабську працю у видобутку корисних копалин, у тому числі і на супутниках газового гіганта Собек, головного постачальника сировини для потреб їх армії. Реакція була негайною. На Анхур почалися демонстрації протесту і масові погроми, організовані прихильниками скасування рабства. Система занурилася у вир громадянської війни.

Хід бойових дійРедагувати

Прихильники скасування рабства прагнули повністю викорінити це аморальне явище, в той час як На'хесіт намагалася зберегти у своєму підпорядкуванні вже наявних рабів. Анхурское ополчення було недостатньо сильно, що б виступити проти На'хесіт, тому їм довелося звернутися до найманцям "Затемнення". Перша поразка "Затемнення" понесло на планеті Нейт, яка служила перевалочним пунктом для кораблів "Затемнення", і прагнучи перекрити противнику приплив підкріплень, На'хесіт кинуло проти найманців переважаючі сили, як в техніці, так і в людях. Найманці зазнали великих втрат і були змушені відступити.

Другим рубежем їх оборони став газовий гігант Баст зі своїми супутниками. Врахувавши гіркий досвід поразки, найманці застосували військову хитрість. Вони підтягли підкріплення, і зробили вигляд, що відступають від сил На'хесіт, коли батаріанци послідували за ними то, самі того не підозрюючи, потрапили в пастку. У підсумку битви кожна сторона називала себе переможцем, На'хесіт втратили більше кораблів, але на відміну від "Затемнення", вони могли собі це дозволити.

Яскравою сторінкою Анхурского повстання стало звільнення рабів із супутників газового гіганта Собек. Там розташовувалися батаріанскіе трудові табори, які виробляли сировину для потреб армії. Коли "Затемнення" звільнило рабів, найманці виявили, що в багатьох трудових таборах не було навіть полів ефекту маси, для підтримки нормального рівня гравітації. Це входило в нелюдський план рабовласників, за їхнім задумом втечу з таборів був неможливий: кістки рабів стоншується, і шлях на планети з нормальною гравітацією виявився для нещасних закритий, так як тяжіння їх скалічив б.

Ключова битва Анхурского повстання відбулася у газового гіганта Сехмет. Найманці "Затемнення" планували захопити заправні станції, щоб відрізати війська На'хесіт від поставок життєво важливого палива. Однак, як тільки найманці спробували здійснити свій план, по них відкрила щільний вогонь зачаїлася в кільцях Сехмет ескадрилья винищувачів."Затемнення" понесло важкі втрати, проте їм вдалося знищити два транспортних корабля батаріанцев і змусити ворога відступити на сверхсветовой швидкості. Вважається, що ця битва визначила подальший хід повстання, у наступних сутичках На'хесіт жодного разу не вдалося перемогти.

ПідсумкиРедагувати

Ціною величезних втрат прихильники скасування рабства змогли перемогти. Найманці "Затемнення", зазвичай засуджує за жорстокі методи, несподівано стали героями, для них це повстання стало поштовхом у розвитку, вони заробили собі хорошу репутацію в середовищі людей. На даний момент Анхур переживає занепад, і, не дивлячись на природні багатства, відновлювальні роботи ще далекі до завершення. Доля рабів з Собека стала відома галактичним ЗМІ, виникло кілька благодійних фондів, готових оплатити їм фізіотерапію і знайти хорошу роботу. В цілому, Анхурское повстання стало символом того, що людство не потерпить порушення прав розумних істот, і такі явища, як рабство будуть жорстко припинятися.

Цікаві фактиРедагувати

  • На поверхні Нейта досі можна виявити уламки, що залишилися після битви.
  • В даний час на орбіті Сехмета в точці Лагранжа L5 розташований невеликий військовий меморіал пам'яті жертвам На'хесіт.
  • Найманці "Затемнення" досі містять офіс на супутнику Собека-Хекете - з ностальгічних і ділових міркувань.
  • Незважаючи на занепад економіки Анхура, кілька компаній, що займаються відновлювальними роботами, добре заробили на наслідках повстання.
  • Виклад подій Анхурского повстання складено на masseffect2.in

Випадкова вікі