FANDOM

Анхурське повстання (англ. Anhur Rebellions}) - конфлікт між рабовласницькою батаріанською фракцією На'хесіт і прихильниками скасування рабства, переважно людьми. Конфлікт розгортався в системі Амун, Туманності Орел і тривав два роки: з 2176 по 2178 роки.

ПричиниРедагувати

Серцем повстання стала планета Анхур. На цій густонаселеній людьми та батаріанцями планеті сталося найжахливіше в сучасній історії людства порушення прав розумних істот. Група корпорацій і кілька продажних політиків випустили закон, що скасовує мінімальну заробітну плату. По суті, це стало офіційним визнанням рабства в світі, підконтрольному людям.

Головним ініціатором цього закону була батаріанська фракція На'хесіт, яка використовує рабську працю у видобутку корисних копалин, у тому числі і на супутниках газового гіганта Собек, головного постачальника сировини для потреб їхньої армії.

Реакція була негайною - на Анхур почалися демонстрації протесту і масові погроми, організовані прихильниками скасування рабства. Система занурилася у вир громадянської війни.

Розстановка сил сторін Редагувати

Прихильники скасування рабства прагнули повністю викорінити це аморальне явище, в той час як На'хесіт намагалася зберегти у своєму підпорядкуванні вже наявних рабів.

Силові можливості сторін годі було й порівнювати, адже На'хесіт володів не тільки економічною перевагою, але й мав власні добре озброєну та навчену армію. Анхурське ополчення було недостатньо сильним, щоб виступити проти гнобителів, тож їм довелося шукати допомоги у найманців. «Кривава Зграя» відпадала через надмірну жорстокість, послуги ж «Блакитного сонця» (яке підійшло б ідеально) коштували забагато. Зрештою вибір впав на «Затемнення» - нове охоронне агенство, нещодавно створене колишньою азарійською командос Джоною Седеріс.

«Затемнення» в кращіх традиціях командос та ГОР робило ставку на професійність виконавців, прораховану тактику, саботаж, ліквідацію ворожого командування тощо. На щастя, в цей час Седеріс саме прагнула отримати великий контракт та зробити організації ім'я, щоб відняти частину ринку у більш численного та краще розвинутого «Блакитного сонця».

Перебіг бойових дій Редагувати

Битва за Нейт Редагувати

Neith ME2

Військова кампанія розпочалася для «Затемнення» з невдачі. Найманці створили плацдарм на одній з зовнішніх планет системи - Нейт, куди стягували кораблі, людей та необхідне озброєння. В На'хесіт дізналися про дислокацію нового ворога і, прагнучи перекрити супротивнику приплив підкріплень, кинули проти найманців значні сили, які переважали як в техніці, так і в людях. Захоплене зненацька, «Затемнення» зазнало великих втрат і було змушено відступити.

Битва за Баст Редагувати

Bast ME2

Другим рубежем оборони став газовий гігант Баст зі своїми супутниками. Врахувавши гіркий досвід поразки, командування «Затемнення» вдалося до військової хитрості. Підтягнувши підкріплення, вони зробили вигляд, що відступають від сил На'хесіт, коли ж батаріанці послідували за ними то, самі того не підозрюючи, потрапили в пастку. Бій був запеклий та дуже кривавий. В підсумку обидві сторони стверджували, що перемогли саме вони - з одного боку, На'хесіт втратили більше кораблів, але, з іншого, батаріанці, на відміну від «Затемнення», могли собі це дозволити.

Звільнення Собека Редагувати

Sobek ME2

Яскравою сторінкою Анхурского повстання стало звільнення рабів із супутників газового гіганта Собек. Там розташовувалися батаріанскі трудові табори, які виробляли сировину для потреб армії. Коли «Затемнення» звільнило рабів, найманці виявили, що в багатьох трудових таборах не було навіть полів ефекту маси, для підтримки нормального рівня гравітації. Це входило в нелюдський план рабовласників, метою якого було створити умов, за яких втеча з таборів була просто неможлива, - кістки рабів потоншувалися, і шлях на планети з нормальною гравітацією виявився для нещасних закритий, адже тяжіння просто скалічило б їх.

Битва за Сехмет Редагувати

Sekhmet ME2

Ключова битва Анхурского повстання відбулася у газового гіганта Сехмет. Найманці «Затемнення» планували захопити заправні станції, щоб відрізати війська На'хесіт від поставок життєво важливого палива. Однак, як тільки найманці спробували здійснити свій план, по них відкрила щільний вогонь схована в кільцях Сехмет ескадрилья винищувачів. «Затемнення» понесло важких втрат, втім, на свою честь, їм все ж вдалося зламати хід бою. Перегрупувавшись, найманці знищили два космоносця (корабля-носія) батаріанців і змусити ворога відступити на надсвітовій швидкості. Вважається, що ця битва визначила подальший хід повстання, адже в наступних сутичках На'хесіт вже жодного разу не вдалося перемогти.

Підсумки Редагувати

  • Ціною величезних втрат прихильники скасування рабства змогли перемогти.
  • Найманці «Затемнення», яких зазвичай засуджують за жорстокі методи, несподівано стали справжніми героями Простору Цитаделі. Повстання стало потужним поштовхом у розвитку організації, яка до того ж заробила собі хорошу репутацію в середовищі людей.
  • На даний момент Анхур переживає занепад, і, не дивлячись на природні багатства, відновлювальні роботи ще далекі до завершення.
  • Доля рабів з Собека стала відома галактичним ЗМІ, виникло кілька благодійних фондів, готових оплатити їм фізіотерапію і знайти хорошу роботу.
  • В цілому, Анхурское повстання стало символом того, що людство не потерпить порушення прав розумних істот, і такі явища, як рабство будуть жорстко припинятися.

Цікаві фактиРедагувати

  • На поверхні Нейта досі можна виявити уламки, що залишилися після битви.
  • В даний час на орбіті Сехмета в точці Лагранжа L5 розташований невеликий військовий меморіал пам'яті жертвам На'хесіт.
  • «Затемнення» досі містять офіс на Хекеті (супутнику Собека) - як з ностальгічних, так і ділових міркувань.
  • Незважаючи на занепад економіки Анхура, кілька компаній, що займаються відновлювальними роботами, добре заробили на наслідках повстання.
  • Виклад подій Анхурского повстання складено на masseffect2.in

Галерея Редагувати