FANDOM

ME2

Локація: Чумацький Шлях / Туманність Орла / Амун
Третя планета

Опис Редагувати

На Анхуре, зеленій планеті, густо заселеній людьми і батарианцямі, сталося саме жахливе порушення прав розумних істот у сучасній історії людства. Група корпорацій і продажних політиків, побоюючись конкуренції з боку батарианців з їх узаконеним рабством, випустило закон, який скасував мінімальну заробітну плату. Це стало офіційним визнанням рабства в світі, керованому людьми. Не змусили себе чекати демонстрації і погроми, ініційовані супротивниками такого повороту подій. Почалася громадянська війна, в якій одна сторона бажала викорінити рабство, в той час як інша, що складалася переважно з представників батарианської фракції На'хесіт, намагалася зберегти вже наявних рабів у своєму підпорядкуванні. Анхурське повстання тривало з 2176 до 2178 роки. У На'хесіт було більше кораблів, робочої сили і зброї, тому анхурському ополченню довелося звернутися до найманців. Зрештою, прихильники скасування рабства перемогли ціною величезних втрат. Незважаючи на те, що природні багатства Анхура досі далекі від виснаження, його економіка переживає занепад. Виняток становлять компанії, що займаються відновлювальними роботами.

Запаси мінералів Редагувати

Результати сканування: Багаті
Ресурси Планет
7000
4000
10000
6000

Цікаві факти Редагувати

  • Планета могла бути названа в честь єгипетського бога Анхура. А столиця на честь єгипетського міста Фіви.

Випадкова вікі