FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2
ME Искупление Логотип
ME Invasion Логотип

Шаблон:Цитата Заголовна

Анто-батаріанец і довірений охоронець Арії Т'Лоак, що зустрічається в Mass Effect 2, Mass Effect: Спокута, а також Mass Effect: Вторгнення.

Mass Effect: Спокута Редагувати

Уперше Анто зустрічається в Mass Effect: Спокута, коли після краху Нормандії в 2183 він перешкоджає Ліара Т'Соні і Ферону потрапити до Арії-королеві піратів і лідеру Омеги. Але коли його шантажують, нагадуючи, що він продавав інформацію Ферон про те, з ким зустрічалася Арія, він відводить їх до неї. Арії же стверджує, що чудово обізнана про те, що Анто веде за її спиною справи і йому дуже сильно пощастило, що Арія до нього лояльна.

Mass Effect 2 Редагувати

З Анто можна зустрітися в клубі "Загробне життя". Він знаходиться поряд з правою сходами, що ведуть до покоїв Арії. Також, є спосіб допомогти Анто. Коли Шепард виконує завдання Иша з пошуку посилок, він знаходить файл, який є компроматом на Анто. Якщо Шепард віддасть його Анто, той подякує капітана і вирішить розправитися з саларіанцем.

Mass Effect: Вторгнення Редагувати

Коли ад'ютанти нападають на Омегу, Анто сплачувати захисників Омеги на боротьбу з ними. Він ледь не гине, але Арія приходить вчасно, щоб врятувати його і вбити залишилися ад'ютантів. Коли Арія відправляється на кораблі Цербера "Ельбрус" разом з Олегом Петровським, щоб стежити за приходом судів ад'ютантів з ретранслятора Омега-4, Анто залишається на Омезі, щоб управляти їй у відсутності Арії. Він один з перших дізнається, що корабель Арії перетнув ретранслятор і покинув територію Омеги. Припускаючи, що Арія убита або перетворилася на ад'ютанта, Анто бере керування Омегою на себе. Але всі плани руйнує полковник Раймонд Еш, що вбиває всіх операторів, контролюючих станцію. Убивши операторів, Реймонд готує Омегу до прибуття військ "Цербера".

У відсутності Арії, Анто намагається об'єднати різні угруповання Омеги проти військ "Цербера", але виходить у нього не зовсім успішно. Коли Арія знову прибуває на Омегу, Анто охоче повертається до своїх обов'язків помічника. Арія об'єднує угруповання і веде їх у бій. У неї є план - вона використовує союзників, щоб відвернути військо генерала Петровського, в той час як вона з Анто пробивається в "загробне життя". На жаль, в клубі їх чекає пастка, встановлена ​​Ешем - ад'ютант. Він нападає на Анто і вбиває його.

Цікаві фактиРедагувати

Спочатку в повідомленні, котре було знайдено за завданням Омега: Посилки для Иша, прізвищем Анто була вказана "Бек'тол". Але в другому виданніMass Effect: Invasion Анто називає себе "Анто Корреген".

Персонажі Mass Effect 2
Персонажі коміксів Mass Effect

Випадкова вікі