FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3
ME3 MTX GUN01
ME3 MP
ME3 PRC MP5
Анти-синтетична гвинтівка "Адас"
Тип  Штурмова гвинтівка
Виробник  Кваріанци
Тип ведення вогню  Автоматичний
Отримати  DLC: Перестрілка
DLC: Розплата
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
24 72
Анти-синтетична гвинтівка "Адас"-Штурмова гвинтівка з гри Mass Effect 3.

ОписРедагувати

Електричне зброю, назване на згадку про кваріанцах, загиблих під час Ранкової війни на планеті Адас, призначене для ведення бою на середній і далекій дистанції. Солдати Альянсу сумніваються, чи можна його називати "гвинтівкою", тому що в стовбурі немає нарізки. Кваріанци заперечують, що їх термінологія не завжди може бути переведена на мову людей без похибок.

ВикористанняРедагувати

Анти-синтетичну гвинтівку «Адас» можуть використовувати: Джеймс Вега, Ешлі Вільямс, Кайден Аленко, Гаррус Вакаріан, Явік, Найрін Кандрос, Заїд Массані, Самара, Грюнт.

ОтриманняРедагувати

  • Одиночна гра: DLC "Перестрілка".
  • Колективна гра:Зброя входить до складу DLC: Розплата. Дана штурмова гвинтівка відноситься до рідкісних предметів і можна отримати купуючи в магазині "Набір Спектра" (60 000 кредитів), "Елітний набір Спектра" (99 000 кредитів) або набір "Арсенал" (99 000 кредитів).

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Upgrade Assault Rifle Stability Damper ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Assault Rifle Extended Barrel ME3 Upgrade Assault Rifle Precision Scope ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Assault Rifle Thermal Scope ME3 Assault Rifle High-Velocity Barrel ME3 Assault Rifle Omni-Blade

Нотатки гравцівРедагувати

  • Дуже потужне далекобійні зброю, розриває щити і здоров'я всім ворогам. Баньши і Атлас втрачають бар'єри за 10 - 15 секунд.
  • За принципом дії нагадує пістолет Дуга і тому надзвичайно ефективна проти синтетиків.
  • Сильними сторонами гвинтівки є хороший шкоди, місткість, скорострільність. Слабкою стороною-велика вага.
  • Самонавідні заряди дозволяють атакувати захоплених в приціл ворогів з укриття.
  • В мультіплеере Mass Effect 3 скорострільність даної гвинтівки знижена в кілька разів.
  • Так як зброя є енергетичним, "Адас" погано справляється з бронею.
  • Завдає подвійний шкоди щитів та бар'єрам. Ідеальний вибір для адепта, що дозволяє компенсувати слабкість биотики проти захищених щитами супротивників.
  • У мультіплеере ефективна з персонажами, мають вміння на підвищення скорострільності: "Снайпер" турианца і кваріанца солдатів і "пустошник"Руйнівника N7.
  • Зброя б'є по площі в радіусі 0.5 метрів. Це дозволяє наносити шкоди стражам через їх щит.
  • Слабо б'є по броні і не пробиває укриття навіть за наявності бронебійною модифікації- краще її не ставити. З патронів слід вибирати запальні.
  • Постріли оглушують ворогів.
  • Відсутня модифікатор шкоди в голову.
  • Не скидає тактичну маскування якщо стріляти, не відпускаючи кнопки стрільби.
  • Цією зброєю варто озброювати Джеймса Вегу -при активованому режимі запальних боєприпасів "Адас" стає універсальною зброєю проти будь-якого ворога.
Зброя з гри Mass Effect 3

<!-Interwiki links->

Випадкова вікі