FANDOM

PL
Антидот від паралічу шукачів
Антидот від паралічу шукачів Збирачів був розроблений в лабораторіях колонії на Фел Прайм, де він був знайдений загоном Дельта і вдало випробуваний на одному з бійців. Володіє рідкої структурою і світлозеленим відтінком. На смак неприємний, але на запах він ще більш огидний. Може застосовуватися всередину як в рідкому, так і в розпорошеному в повітрі вигляді. За словами Ніки, у останньої версії антидоту 69% шансів на те, що він спрацює, незважаючи на те, що антидот не був ні разу випробуваний. Перша людина, на якому його випробували - Асекс, прийшов до тями через кілька десятків хвилин після введення антидода, як і решта бійці загону, коли вони також були паралізовані. Після того, як колонія на Фел Прайм була знищена, лейтенант Джеймс Вега надає звіт командуванню Альянсу, а також ОНД з інформацією про антидоти. Адмірал Хакет дякує лейтенанту за перевірку дії антидоту і додає, що завдяки йому, Альянс зможе захистити свої війська від рою.

Mass Effect 2 Редагувати

Під час нападу Збирачів на Горизонт, Ешлі Вільямс / Кайден Аленко був(була) паралізований(а) однією з шукачів Збирачів, але, проте, не був(ла) викрадений(а) самими Збирачами. Ймовірно він(а) прийняв(а) антидот до нападу Збирачів, щоб параліч швидко зійшов.