FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2

Детектив Анайя-азари, яка проживає і працює в Ніс Астри на Ілліуме. Вона детектив в окружному поліцейському відділку.

Mass Effect 2 Редагувати

Коли командор Шепард прибуває в Ніс Астру, детектив Анайя займається розслідуванням вбивства Дакні Кура, ділового партнера питна Фора. Детектив розповість про особливості вбивства Шепард(у)і заявить про причетність до цього найманців "Затемнення", а також дозволить командору пройти на місце злочину.

Анайя також попередить Шепард(а), що юстіціаріев Самара також розслідує цей злочин. Однак, Анайя не дуже рада появі юстіціаріев, що опинився в її районі, і бажає, щоб Самара поїхала якомога швидше. Детектив змушена затримати юстіціаріев за наказом начальства, яке боїться, що юстіціаріев може викликати Межрасовий інцидент. Хоча остання, відповідно до правил Кодексу Юстіцаров, підкоряється затриманню протягом дня, Анайя боїться за своє життя, оскільки вона може бути вбита за те, що ускладнила розслідування Самари.

Шепард також може передати докази того, що питна Фор займався контрабандою, за що отримає винагороду.

Пізніше капітан Шепард отримає від детектива листа з подякою.

Mail
Відправник: детектив Анайя
Тема: Я ще жива

Здрастуйте, капітане. Не впевнена, що цей лист дійде до вас, але все ж хочу ще раз подякувати вам за допомогу з Самарою. Найманці з "Затемнення" тепер притихли, і моє начальство теж. Не знаю, чи пов'язано одне з іншим, але сподіваюся, що коли я зустріну юстіцара наступного разу, зумію поставитися до неї з належною повагою.

Досі не можу повірити, що розслідувала справу з юстіцаром. Пощастило ж вам. Якщо я дізнаюся що-небудь ще з питання, то дам їй знати.

Спасибі

Детектив Анайя, Поліція Ілліума

Персонажі Mass Effect 2

Випадкова вікі