FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2
ME3

Локація: Чумацький Шлях / Туманність Пісочний годинник / Фаріар
П'ята планета
Умова:Пріоритет: Тесса (Mass Effect 3)

Опис Редагувати

Алінгон ("обманщик")-отримав свою назву після того, як відправлені до нього саларіанскіе зонди практично зійшли з розуму через сильного магнітного поля, що виробляється периклазом (оксидом магнію) в ядрі і корі планети. Воно перешкоджає скануванню і радіопередачах, через що ходить безліч чуток про що ховаються в магнітосфері Алінгона піратів і про що розбилися і лежать на поверхні планети кораблях зі скарбами. Насправді, піратам було б важко знайти жертву через перешкоди; крім того, вони виявилися б відрізані від решти галактики, так як магнітосфера глушить будь-які спроби встановлення міжпланетної зв'язку. Атмосфера Алінгона тонка і складається з двоокису вуглецю, осколків сухого льоду і ксенону, який може бути зібраний з верхніх шарів атмосфери і використаний в іонних двигунах.

Запаси мінералівРедагувати

Результати сканування: Багатий
Ресурси Планет
0
10000
9000
11000

Цікаві факти Редагувати

Сильне магнітне поле планети глушить будь-яку апаратуру, що робить цю планету ідеальним місцем для дислокації бази Сірого Посередника. Тільки у нього є технології, здатні цьому перешкодити. Крім того, що магнітне поле додатково захищає базу даних Сірого посередника, воно також змушує найманців прилітати на планету особисто, щоб отримати завдання. Саме сюди прилітає Ліара Т'Соні і Ферон, слідуючи за Таззіком, щоб врятувати тіло капітана Шепарда.

Шаблон:СістемаОпісаніе:Скупчення

Випадкова вікі