FANDOM

ME.png
PL.png
ME2.png
ME2 PRC CP 12.png
ME3.png
ME3 PRC DARKHORSECOMIC.png
ME3 MP.png
ME Открытие Логотип.png
ME Тот, кто лучше всех смеется Логотип.png

Альянс Систем (англ. Systems Allianc) - незалежний наднаціональний уряд, що представляє інтереси всього людства. Завданням Альянсу є керування та захист станцій і колоній, що знаходяться за межами Сонячної системи. Альянс утворився як необхідний захід в процесі розвитку різних національних космічних програм. Планети Сонячної системи були поступово вивчені спільними зусиллями різних націй. Витрати на дослідження нових систем були занадто великі для однієї держави. Людство розуміло, що контакт з позаземними цивілізаціями неминучий, тому було достатньо політичних мотивів для створення організації, що фінансується кількома державами.

Земля Редагувати

1564624-earth standard.jpg

На рідній планеті людства розпочалася золота доба. Ресурси, що доставляються на Землю з дюжини колоній та сотень індустріальних поселень, стали причиною бурхливого зростання промисловості, торгівлі і процвітання мистецтв. Великі міста перетворились у аркологічні споруди, а віддалена робота через екстранет дозволила більш ефективно використовувати територіальні ресурси. Земля, як і раніше поділена на держави, але всі вони знаходяться під прапором Альянсу Систем. Незважаючи на те, що якість і тривалість життя всіх людей збільшилися, прірва між бідними та багатими зростала з кожним днем. Розвинені нації позбулися від більшості генетичних хвороб та забруднення. У менш успішних державах розвиток технологій зупинився на рівні XX століття, і жителі цих країн задихалися від смогу в перенаселених районах. Рівень моря за останні 200 років піднявся на 2 метри, а збиток, нанесений навколишньому середовищу, сильно збільшив ймовірність природних катаклізмів. Тим не менше за останні кілька десятиліть ситуація значно покращилася завдяки технічному прогресу.

Підйом Альянсу Систем Редагувати

Герой Редагувати

Альянс, який виник у результаті політико-економічного пакту про колективну колоніальною безпеку, є головним галактичним інститутом людського суспільства. У 2165 р. Альянс отримав статус кандидата в члени Ради Цитаделі, а в 2183 р. став його повноправним членом, представляти у ньому людство почав посол Девід Андерсон. (Першим представником від людства в ньому став посол Доннел Удіна.) Характер політико-економічних зв'язків людства з іншими расами видозмінюється від прямого протистояння до взаємовигідного співробітництва. Так, туріанці, з якими люди билися в 2157 р. у Війні Першого Контакту, стали з часом цінними торговими партнерами, незважаючи на збережену місцями натянутість у взаєминах. Ще складніше людям підтримувати інші види відносин з галактичним співтовариством. Швидке посилення політичної ваги людства в Раді, в результаті якого люди за десятиліття досягли того, чого інші раси домагалися або досі домагаються століттями, викликало підозрілість і образу. Але всі ці негативні почуття багато в чому згладжуються довірою і вдячністю, яке людство заробило за порятунок Ради під час Битви за Цитадель, втративши при цьому 8 крейсерів і втративши 2400 чоловік екіпажу.

Відступник Редагувати

Альянс, який виник у результаті політико-економічного пакту про колоніальну безпеку, є головним інститутом людського суспільства. У 2165 році людство отримало статус у кандидати в члени Ради Цитаделі, і в 2183 році, в результаті кривавого перевороту домоглися повноправного членства, заслуживши тим самим репутацію потенційних відступників, зрадників і жорстоких диктаторів. Місце голови Ради зайняв посол Доннел Удіна.

Інші раси не визнають людство і вважають їх перемогу, що послідувала в 2183 році, жорстоким і холоднокровно прорахованим актом усунення суперників. Існує думка, що люди скористалися своєю перемогою для захоплення влади у дуже зріділій Раді.

Зробивши настільки зухвалий і нещадний переворот, люди заслужили неприязнь і страх багатьох мешканців галактики. До сьогоднішнього дня велика частина влади зосереджена в руках людей.

Дипломатичні відносини Редагувати

Council Hologram-Ambassador Meeting 5.png

Уряд Редагувати

Економіка Редагувати

Військова доктрина Редагувати

Докладніше дивись Збройні сили Альянсу, Флот Альянса

Збройні сили Альянсу Редагувати

Флот Альянса Редагувати

Докладніще дивись статтю Флот Альянса

Ресурси Редагувати

Спорядження Редагувати

Установи Редагувати

Випадкова вікі