FANDOM

Постер2.png Цій статті/цьому розділу не вистачає інформації.

Ви можете допомогти Mass Effect Вікі, доповнивши дану статтю/розділ інформацією.

Постер2.png

Mass Effect 2 Редагувати

Шаблон:ІнформаціяME2

Mass Effect 3 Редагувати

Постер2.png Цій статті / розділу не вистачає інформації з Mass Effect 3.

Ви можете допомогти Mass Effect Вікі, доповнивши статтю інформацією.

ME3 Логотип.png

Весь алкоголь із серії ігор Редагувати

Бренді Серрайс Айс Редагувати

Знамените бренді азари виготовляється з крижаних вин Серрайс. Їх нектар при цьому ретельно очищається, набуваючи м'який букет солодких ароматів.

Цей алкоголь можна купити у барменів на Омезі, Цитаделі, а також на Тучанке в магазині "Товари Ретча". Він необхідний для виконання місії "Нормандія": Бренді "Серрайс Айс" в Mass Effect 2, при цьому Шепард може випити бренді разом з доктором. Крім того, навіть якщо ви не пили з доктором в Mass Effect 2, його можна випити з Карін Чаквас в Mass Effect 3.

TM88-перуанський віскі Редагувати

Цей алкоголь можна купити в магазині Фонд Сирта в той час, поки Кайден лежить у лікарні. М'який смак, теплий аромат. Кожен ковток TM88-нова історія, кожен келих-нове життя.

TM88 по праву заслужив перше місце серед алкогольних земних напоїв, що йдуть на експорт. Він відомий тим, що одночасно заспокоює нерви і стимулює кровообіг. TM88-єдиний алкогольний напій, схвалений Медичним комітетом Сур'Кеша.

У ціну цієї пляшки TM88 входить завдаток за тару. Будь ласка, сідайте тару в переробку.

Бренді "Серрайс Айс" Редагувати

Таємничий напій! Редагувати

Що б це не було, за чутками, його готують спеціально навчені Ворку на безіменній планеті десь в глибинах Прохода Аттики.
Ви купили таємничий напій. Попрощайтеся з печінкою.

Випивши його, ви побачите татуювання на обличчі Етіт.

Келих вина Редагувати

Знаменита азарійская медовуха з м'яким смаком.
Куплений стакан вина. Ваше здоров'я!

Випивши його, ви сп'янієте.

Чарка міцного алкоголю Редагувати

Кращий азарійскій алкоголь, який можна купити за гроші. Рівень очищення набагато вище, ніж у крогановского пійла.

Рінкол Редагувати

Рінкол - надзвичайно потужний кроганскій лікер. Його точний склад невідомий, але враховуючи те, що він зроблений для кроганов, стає ясно, що він дуже міцний. За словами Грюнта "Рінкол плющить чужинців тільки так". Якщо в клубі Темна зірка замовити п'ять напоїв поспіль, то бармен наллє Шепард Рінкол. Також при виконанні місії N7: Видобуток ресурсів в каньйоні можна знайти КПК в якому написано, що з Имира періщить (протікає паливо), як з Волусія після гуртки Рінкола.

Рінкол зеленого кольору і є коктейлем, так як туріанец-бармен при його виготовленні змішував синій і зелений інгредієнт. Згідно прогнозу бармена, це повинно вибити з під ніг Шепарда підлогу. Так і виходить, коли Шепард прокидається в туалеті клубу. Згідно зі словами Грюнта, Рінкол є вогненебезпечним і використовував його як коктейлю Молотова, просто кинувши в поліцейський скайкар.

Випадкова вікі