FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3.png
ME3 PRC LEVIATHAN.png

Доктор Алекс Гарно - співробітник наукової групи "Аврора", персонаж DLC: Левіафан до Mass Effect 3.

ОсобистістьРедагувати

Про особистість і характер Алекса Гарно майже нічого не відомо. Капітан Шепард зустрічає його вже одурманенимЛевіафаном, і все, що говорить і робить Гарно, продиктовано волею Левіафана.

Mass Effect 3Редагувати

У 2186 Гарно працює в науковій групі "Аврора", створеної Альянсом для вивчення відомостей і легенд про жнець. Гарно складається під керівництвом доктора Гаррета Брайсона, який очолює "Аврору". Також він є керівником проекту "Василіск".

Доктор Гарно керує діяльністю проекту "Василіск" і займається польовими дослідженнями-зокрема, саме він виявив і привіз в лабораторію на Цитаделі так званий "осколок" - артефакт Левіафанів, а також знайшов спосіб його екранізації.

На момент відвідування Шепард(ом) лабораторії на Цитаделі, Гарно відсутній - він знаходитися в експедиції на астероїді Магавід, розшукуючи нову інформацію про Левиафане, що цікавить групу. Як з'ясовується пізніше, доктор взяв вірний слід - персонал шахтарської підприємства Магавіда був поневолений Левіафаном близько десяти років тому. Але сам Гарно потрапив під точно такий же вплив Левіафанів, як і шахтарі.

Переслідуваний Шепард(ом), Гарно гине у вибуху, що сам і влаштував, знищуючи "осколок" за допомогою якого Левіафани контролювали людей на Магавіде.

Згодом з'ясується, що людина, за якою велося переслідування, не є Гарно. Справжній доктор Гарно мертвий вже кілька днів.

Персонажі Mass Effect 3

Випадкова вікі