FANDOM

ME2
Аларей
ME2 Аларей
Назва Аларей
Ігри Mass Effect 2
Фігурує
Клас Невідомо
(Крейсер або фрегат)
Раса Кваріанці
Статус Корабель-лабораторія
В строю
Командир Раель'Зора (раніше)

Аларей (англ. Alarey) - одним з кораблів кваріанського Мігруючого Флоту. За класом, вірогідно, є крейсером, і до недавнього часу виконував функції корабля-лабораторії для адмірала Раель'Зори.

Mass Effect 2Редагувати

Основна стаття: Талі: Зрада

У 2185 Раель'Зора проводив експерименти над деталями ґетів, а всьому Флоту повідомив, буцімто насправді покращує оборонний захист корабля. Коли ґети вирвалися, Раель подбав про те, щоб убезпечити флот: він відключив і заблокував всі знаряддя корабля.

Після цих подій на «Аларей» був відправлений десант. Зазнавши великих втрат, десантники відступили. На їхню думку, ґети лагодять себе, а також створюють нових ґетів в глибині корабля. Талі'Зору викликають до Мігруючого Флоту, щоб вона постала перед трибуналом Конклаву. Виступаючи на правах капітана обвинуваченої Шепард пропонує відбити у ґетів «Аларей», що дозволило б провести докладне розслідування причин трагедії. Разом із загоном вони з Талі знищуєть ґетів, та з'ясовують правду про експерименти на кораблі.

Після зачистки корабля, Даро'Ґзен вас Морег досліджує його та отримує дані, які, на її думку, колись допоможуть кваріанцям підпорядкувати ґетів.