FANDOM

Помилки статті.png
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проекту.
ME2.png

Аларіх є одним з кораблів кваріанского мігрують Флоту. У 2185 Раель'Зора проводив експерименти над деталями гетів і повідомив всьому флоту, що насправді покращує оборонну захист корабля. Коли гети вирвалися, Раель подбав про те, щоб убезпечити флот: він відключив і заблокував всі знаряддя корабля.

Після події на "АЛАР" був відправлений десант. Зазнавши великих втрат, десантники відступили. На їхню думку, гети чиняться, а також створюють нових гетів в глибині корабля. Талі'Зору викликають на Мігруючий Флот, щоб вона постала перед конклавом. Її захисником в суді виступив Шепард, який і запропонував відбити у гетів "АЛАР". Разом із загоном він знищив гетів і з'ясував правду про експерименти на кораблі.

Після зачистки корабля, Даро'Зен вас Морех досліджує його отримує дані, які, на її думку, допоможуть кваріанцам підпорядкувати гетів.

Випадкова вікі