FANDOM

DIALOGME
DIALOGME2
DIALOGME3
Акуза Кодекс

Акуза - планета, яка згадується в передісторії для Шепард(а). Вона також згадана в місії Траверс: Мертві вчені.

У 2177, Акуза була на ранній стадії колонізації людьми, коли було втрачено зв'язок з командою вчених. Альянс Систем посилає загін солдатів, щоб зайнятися розслідуванням і знайти виживших. Коли солдати отаборилися вночі, вони знайшли гніздо молотників. Піхотинці поняття не мали, з чим вони зіткнулися, і всі солдати були вбиті. Загинуло 50 піхотинців.

Mass Effect Редагувати

Якщо у Шепард(а) передісторія "Вцілілий", то капітан був єдиним відомим солдатом, який залишився в живих на Акузі, хоча невідомо, як конкретно Шепард(у) вдалося вижити. Якщо Шепард зустрівся(лась) з офіцером на ім'я Едді Ленг на Цитаделі з цією історією, то Ленг прокоментує пам'ятник на Акузі, присвячений капітану Шепард(у) і всьому загону, припускаючи, що колонія пережила різанину з молотниками не випадково, або принаймні, що ще один був знайдений в тому ж місці. Шепард може пізніше виявити, що був і інший, що залишившийся в живих, капрал Тумс, який стверджує, що різанина на Акузі була не нещасним випадком. Згідно зі слів Тумса, терористична група "Цербер" свідомо влаштувала засідку молотників на піхотинців, щоб вивчити цю істоту і її поведінку.

Mass Effect 2 Редагувати

Якщо у Шепард(а) є передісторія "Вцілілий", то на Цитаделі можна почути оголошення про Меморіал Шепарда, що встановлюється на Акузі, і як тільки місце було очищено від молотників, церемонія відкриття, затверджена адміралом Стівеном Хакет, буде проведена в 2186 році.

Якщо Шепард врятував(ла) Тумса в Mass Effect, то капітан отримає загрозливе повідомлення від нього про новий союз Шепард(а) з "Цербером".

Mass Effect 3 Редагувати

Якщо Шепард має передісторію "Вцілілий", то ви почуєте додатковий діалог поряд з одним з комп'ютерів "Цербера" під час нападу на базу станцію "Кронос". Головний учений доповідає Привиду, про те як "Цербер" влаштував інцидент на Акузі.

Випадкова вікі