FANDOM

ME2

Ця азарі зустрічається в торгових рядах Нос Астри на Іліумі.

Біографія Редагувати

Вона працювала кур'єром, коли її корабель захопили пірати і силою притягли на планету, чиїх координат немає на жодній карті. Вона була поранена і очікувала смерті, але потім з'явилися Рахні. Вони знайшли і врятували її. Безліч робочих тут же взялося за ремонт корабля, який завдяки майстерності Рахні, став працювати навіть краще, ніж раніше. Злагодженістю і згуртованістю своїх дій вони нагадували зберігачів Цитаделі. Коли вона прийшла в себе, Королева Рахні розділила з нею пісню, злившись розумами, завдяки Обіймам вічності. Рахні потрібен був хтось для покупки речей, які вони не можуть самі виробляти. Хтось для роботи в системі. Тому азарі погодилася працювати кур'єром для них.

Mass Effect 2 Редагувати

Королева рахні передала через азарі послання для капітана. Шепард зустрічає її на Іліумі, коли прибуває туди у 2185. Вислухавши її історію і послання Королеви Рахні, капітан також зможе передати пару слів у відповідь. На питання про те, де знаходяться Рахні, азарі відповідає, що ця інформація з її голови була тимчасово стерта, так як Королева Рахні дуже обережна і прекрасно розуміє, що ніхто не повинен знати про її пристанище.

Персонажі Mass Effect 2