FANDOM

ME2

Ця азарі розмовляє зі своєю співбесідницею поруч зі входом в складські райони на планеті Іліум.

Mass Effect 2 Редагувати

Коли вона говорить про користь для бізнесу товарів з систем Термінуса, її співрозмовниця сумнівається, оскільки більшість таких товарів є небезпечними. Вона ж стверджує, що такий порядок: все на Іліумі небезпечно і продається. До того ж якщо не контролювати продаж таких товарів, то вся монополія перейде до контрабандистів.

Також вона пропонує співрозмовниці контракт на новий наркотик, що викликає дегенерацію нервової тканини. У контракті дванадцять сторінок, оплачені п'ятдесят годин і понаднормові, а також відмова від відповідальності. Небезпека товару лякає співрозмовницю, але азарі каже, що всі небезпеки наркотика написані на упаковці і нашкодити собі може тільки той, хто не знає міри.

Співрозмовниця каже, що якщо її батько не був би азарі, то вона не була б такою жорстокою. Коли Азарі перепитує, чи не про її чистокровність йде мова. Та спростовує, кажучи, що вони подруги. Азарі каже, що їй доводилося робити різні дурниці, щоб її залишили в спокої і, що можливо вона могла б бути однією з наркоманів, над якими вона сміється. Співрозмовниця пом'якшується і вирішує дати згоду на контракт.

Персонажі Mass Effect 2

Випадкова вікі