FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC REBELLION
Адепт Фенікса
Клас Адепт
Раса Люди
Стать чоловічий
Щити / Бар'єри 500
Активні вміння Сингулярність

Іщент
Повідець

Здібності Бойовий перекат

Повідець "Цербера"

DLC Повстання

Адепт "Фенікса" - один з персонажів у колективній грі Mass Effect 3. Можливо розблокувати після установки DLC "Повстання".

Опис Редагувати

Проект "Фенікс" - наслідок ранніх експериментів Привида щодо поліпшення людської фізіології. До нього були залучені досвідчені бійці і фахівці з біотики. Коли для забезпечення вірності своїх співробітників Привид вдався до одурманення, багато учасників проекту "Фенікс" вийшли з нього, приєднавшись до Альянсу Систем для того, щоб зупинити Женців.

Учасники проекту "Фенікс" - досвідчені бійці і фахівці з біотики. Здатність використовувати на полі бою технології "Цербера" (Повідець і Вщент) та інші різноманітні вміння роблять їх надзвичайно цінними союзниками.

Уміння Редагувати

Активні Редагувати

Пасивні Редагувати

Здібності Редагувати

  • Fist MeleeПовідець "Цербера"
  • Dodge ArrowБойовий перекат

Нотатки гравців Редагувати

  • Сильна атака ближнього бою завдає невеликі пошкодження, але має величезну зупиняючу силу.
  • Повідець - дуже хороше вміння, яким можна виривати щит з рук Вартового, витягувати ворогів з укриттів, а також притягувати ворогів з щитами і бар'єрами (талант), проте слід дотримуватися обережності при використанні проти Фантомів
  • Вщент - вкрай ефективний проти броньованих цілей, проходить крізь кути, перешкоди і тонкі стіни, а також здатний маркувати і підривати як біотичні, так і технічні зв'язки (талант).
  • Ще один плюс персонажа в наявності відмінної комбінації проти броньованих цілей, завдяки здатності Сингулярність. Використовуючи останню як маркер і підриваючи Вщент, він завдає значний урон важким броньованим противникам.
  • Також Сингулярність можна підірвати Повідцем, але тільки проти неброньованих супротивників.
Mass Effect 3: Колективна гра

Випадкова вікі