FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3
ME3 PRC OMEGA
ME Invasion Логотип
270px
Ад'ютант
Фракція Цербер
Тип Органік
Зброя Немає
Бар'єри Середня
Броня Середня
Локації Омега

"Ад'ютант"-кодова назва біологічної зброї, створеного "Цербером" на секретній базі за ретранслятором Омега-4. Істоти, створені з використанням технологій Женців, на Омезі продемонстрували здатність заражати представників інших видів, створюючи нових ад'ютантів.

Опис Редагувати

Ад'ютанти-смертельно небезпечні стайня хаскі хижаки. Спочатку вони намагаються триматися в укритті, оцінюючи силу жертви і відволікаючи її тихим шепотом. Вибравши мету, ад'ютанти використовують метальна зброя, що створює нестабільне поле ефекту маси, яке дезорієнтує жертву і робить її безпорадною. Потужна м'язова тканина дозволяє ад'ютантам стрибати на великі відстані, швидко наближаючись до мети і заражаючи її.

У підставі генетичного коду ад'ютантів не знайдено збігів з кодом будь-яких відомих видів. Ксенобіології вважають, що Женці могли створити генний вірус ще за кілька циклів до вимирання протеан, і що в ньому можна відшукати сліди первісного носія. Якщо це правда, то ад'ютанти, подібно Колекціонерам, є тінню колись існував виду, про існування якого-як і про його боротьбу зі женці-давно забули.

Mass Effect: Вторгнення Редагувати

У 2186, транспортний корабель Цербера повернувшись з поїздки в один з науково-дослідних баз організації за межами Омега 4, звільняє десятки ад'ютантом на станції Омега. Істоти атакують всіх, і направляються в клуб "Загробне життя", місце де правила Ариа Т'Лоак над Омегою.

Це пізніше з'ясувалося, що Цербер тримав колонію ад'ютантів в межах своєї науково-дослідної бази на станції Аверн, але з невідомої причини вони вирвалися на свободу і змогли взяти під контроль транспортні кораблі на базі, щоб втекти.

Тактика Редагувати

  • Уникаємо вміння Ад'ютанта "Сингулярність"-на невисоких рівнях складності (до рівня Ветеран) особливої ​​шкоди завдає, однак, може доставити неприємність на високих рівнях складності (Експерт і вище).
  • Пересуваються стрибками, тому можуть швидко підібратися впритул до гравця, якщо його пропустити, і атакувати в ближньому бою. Атака ближнього бою у Ад'ютанта не така сильна як у Канібала, проте настільки ж небезпечна.
  • Найбільш ефективний спосіб знищення - стрілянина в мішок на спині й голові: у разі попадання, Ад'ютант отримує серйозну утрату, видає виття і відступає назад - цей момент можна використовувати для добивання.

ГалереяРедагувати

Вороги з Mass Effect 3

Випадкова вікі