FANDOM

Помилки статті.png
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проекту.
ME3.png
Disambiguous.png Невизначеність
Ця стаття про важкому зброю з Mass Effect 3.
• Для перегляду статті про нічному клубі в Mass Effect 2, перейдіть на Темна зірка.
"Чорна зірка"
Тип  Важке зброю
Виробник  Женці
Тип ведення вогню  Режим
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
1 0

"Чорна зірка"-важку зброю в Mass Effect 3.

Запис у Кодексі Редагувати

Зброя Женців під назвою "Чорна зірка" настільки складно, що вчені Альянса можуть лише будувати припущення про принцип його дії. Ймовірно, в ньому використовуються нуль-елементарне ядро ​​і поля ефекту маси для ведення вогню гравітаційними сингулярностями-чорними мікродирамі-які проявляють свою смертоносну природу при зіткненні з матеріальними предметами. Дослідники припускають, що вибух знищує сильні ядерні зв'язку, які утримують разом атоми мети, що викликає локальну термоядерну реакцію в легенях атомах і локальну реакцію поділу у важких атомах. Якщо ця гіпотеза вірна, значить, зброя змінює склад атомних ядер мети, змінюючи тим самим її хімічний склад. Такий процес знищує органічну тканину, роз'їдає броню і залишає видимий слід з світловипромінюючих частинок.

Хоча існує думка, що "Чорна зірка" вкрай незручна через її одноразовості, неймовірна міць цієї зброї робить його незамінним у випадках, коли необхідно негайно завдати великої шкоди по великої площі.

ОтриманняРедагувати

"Чорну зірку" можна знайти в місіях: Пріоритет: Палавен, Тучанка: турианський взвод і Пріоритет: Земля.

Нотатки гравців Редагувати

  • При вигляді зверху уважний гравець помітить, що форма ствольної коробки точь-в-точь повторює форму ноги Руйнівника: потовщена до прикладу і звужена до стовбура, який до речі, складається з багатьох відгалужень-опор, та й візуально постріл виглядає як зменшена копія пострілу Руйнівника.
  • Колосальні убивчість, дозволяє моментально знищувати всіляких наземних супротивників.
  • Єдиний, мабуть, у кого є шанс вижити при прямому влученні-це збирач, але це може статися, хіба що, на високих рівнях складності гри.
  • На рівні складності безумство, постріл із зброї залишає Баньши 2-3 ділення броні.
  • За наноситься шкоди та площі ураження аналогічний М-920 "Каїн".

Цікаві факти Редагувати

  • Хоча і мається на увазі, що ця зброя використовується піхотою Женців-в грі, в тому числі і в кат-сценах, не зустрічається жодного противника, який був би їм озброєний.
  • Ще до вторгнення Женців галактичного спільноті було відомо ручна зброя зі схожим принципом дії - випромінювач сингулярності M-490 "Буря" - проте воно значно Проте абсолютно в технічному плані і володіє куди меншою вогневою міццю.
  • При знищенні збирача відбувається вибух, схожий з ефектом попадання пострілу з "Чорної зірки".
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі