FANDOM

ME3.png
ME3 MP.png
Чорна вдова
ME3 Чорна Вдова.png
Тип  Снайперські гвинтівки
Тип ведення вогню  Одиночний
Отримати  Запити Спектра
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
3 15

Чорна вдова - снайперська гвинтівка з гри Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Альянс хотів скоротити час перезарядки гвинтівки M-98 «Вдова», не жертвуючи при цьому її зупиняє здатністю. Рішенням стало підвищення кількості пострілів яке можна зробити з гвинтівки до заміни термозаряда. Чорна вдова важка для снайперської гвинтівки, але її громіздкість з лишком компенсується підвищеною вогневою міццю.

ВикористанняРедагувати

«Чорну вдову» можуть використовувати: Ешлі Вільямс, Ґаррус Вакаріан, Заїд Массані.

Отримання Редагувати

На Цитаделі, використовуючи термінал Запитів Спектра, за 250 тисяч кредитів.

Сумісні модифікації Редагувати

Модуль концентрації Запас термозарядов Подовжений ствол Бронебійна модифікація Покращений приціл Надлегкі матеріали Тепловізійний приціл Стовбур з високою початковою швидкістю

Примітки гравців Редагувати

  • Кращий вибір для снайпера в мережевій грі. Дана модель дозволяє з легкістю ліквідувати рядового супротивника єдиним пострілом у голову. Також ефективна проти важко броньованих супротивників (Атлас, Прайм).
  • Пробиває рядових ворогів наскрізь (канібал, штурмовик). Якщо зловчитися, можна "викошувати" цілий ряд ворогів.
  • Щит вартового "Цербера" пробиває наскрізь.
  • Проникаюча здатність становить 0,25 метрів.
  • Цікаво, що в описі зброї написано, що "Чорна вдова" потужніша за M-98 «Вдова». Це не так. Пошкодження "Чорної вдови" дещо знизилися, а вага - збільшилася. Проте вона може призвести три точних постріли без перезарядки.
  • Велика вага, фактично, єдиний недолік зброї. В іншому ідеальна снайперська гвинтівка, за винятком тих випадків, коли гравець віддає перевагу скорострільним варіантам.
  • Великим плюсом є висока потужність та обойма, що дозволяє зробити три постріли без перезарядки.
  • Саме наю озброєний клон Шепард(а)-развідник в бойовому симуляторі.
  • Це - найпопулярніша зброя розвідників.
  • Віддача злегка направляє приціл вгору.
  • Три постріли - краще, ніж один.
  • Граючи за розвідника рекомендується включити маскування і безперервно стріляти по ворогу, в цьому випадку поки маскування "падає" можна встигнути зробити 2 постріли, що дозволяє нанести вкрай високої шкоди супротивнику.
  • Незважаючи на всю різноманітність персонажів класу "Розвідник", тільки один персонаж може збільшити ємність термозаряда до 4-х пострілів: якщо "заточити" руйнівника N7 на збільшення боєзапасу і пошкодження, то він стає відмінною бойовою одиницею з високою скорострільністю, точністю та забійні вогню .
  • Штраф до втрат без прицілювання становить 50%.
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі