FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3.png
ME3 PRC OMEGA.png
Чакрамомет
Тип  Штурмова гвинтівка
Виробник  "Спорядження Ама-Лур"
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Бонусний предмет

DLC: Омега

Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
4 40-50
Чакрамомет-штурмова гвинтівка з гри Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Шаблон:Опісаніе2

ВикористанняРедагувати

«Чакрамомет» можуть використовувати: Джеймс Вега, Ешлі Вільямс, Кайден Аленко, Гаррус Вакаріан, Явік, Найрін Кандрос, Заїд Массані, Самара, Грюнт.

Отримання Редагувати

  • Одиночна гра:Чакрамомет можна отримати пройшовши повністю демо версію до гри Kingdoms of Amalur: Reckoning, включаючи навчальну місію. Також гравцеві необхідно пов'язати свої акаунти EA і BioWare, щоб взяти участь у цій акції. Або можна знайти під час проходження DLC: Омега.
  • Колективна гра:Недоступно

Лист Редагувати

Mail.png
Відправник: Ліара Т'Соні
Тема: Експериментальне зброю

Шепард, одному з моїх агентів вдалося добути цілий ящик експериментального зброї "Спорядження Ама-Лур". Найцікавіше виглядає "Чакрамомет"-гвинтівка, що стріляє вибуховими боєприпасами. Кілька прототипів вже доставлено на "Нормандію". Буде цікаво дізнатися, на що вони годяться.

Ліара

Сумісні модифікації Редагувати

Компенсатор віддачі Покращення магазину Бронебійна модифікація Довгий ствол Високоточний приціл Надлегкі матеріали Тепловізійний приціл Стовбур з високою початковою швидкістю Лезо інструметрона

Зауваження гравців Редагувати

  • Стрільба з гвинтівки досить проблематична, оскільки для нанесення максимального збитку, Чакрамомет потрібно зарядити, що вимагає часу.
  • Зброю можна заряджати навіть під час бігу.
  • Ця зброя дуже ефективно проти Вартових "Цербера", так як постріли з неї пробивають їх щити.
  • Модифікації, що додають зброї бронебійність, і бронебійні боєприпаси не дають гвинтівці додатково пробивати броню і щити, хоча і збільшують загальний шкоди.
  • Розвідник може зарядити гвинтівку до активації Тактичною маскровкі, а потім стріляти з неї не виходячи з режиму Тактичною маскування.
  • Досить влучна гвинтівка, що робить її неполохім вибором для стрільби по фантомів "Цербера".
  • Рекомендується застосовувати проти груп ворогів.
  • Має таку ж швидкість патрона, як гарпун знаряддя "Кі-Шок", тому тим, хто не навчився влучно стріляти з "Чакрамомёта" не рекомендується в мультіплеере використовувати "Кі-Шок".
  • Унікальна зброя синглплеер (проте є спосіб отримання даної зброї в мультіплеере).
  • Через досить непоганий скоростельності, при використанні запалювальних паторонов можна часто проводити вогняні вибухи, що вкрай корисно при скупченні ворогів.
  • Обов'язковою модифікацією для даної гвинтівки є збільшення магазину.

Цікаві факти Редагувати

  • Дизайн гвинтівки придумав Тодд Макфарлана, творець Спауна.
  • чакри (на англ. Chakram) - це індійське метальна зброя, що представляє собою металеве кільце з гостро заточеним зовнішньої кромкою.
Зброя з гри Mass Effect 3
DLC для Mass Effect 3

Випадкова вікі