FANDOM

ME3
ME3 MP
Фестон
Фестон
Тип  штурмова гвинтівка
Виробник  Армакс Арсенал
Тип ведення вогню  Автоматичий
Отримати  Тучанка: Туріанський загін
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
50 300-375

Фестон (англ. Phaeston) - штурмова гвинтівка з гри Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Дану зброю було названо на честь туріанського духу творчості, ця модель основної штурмової гвинтівки ВС Ієрархії була розроблена для забезпечення найкращого балансу між точністю та вогневою міццю. Віддачу після кожного пострілу стримує спеціальний амортизатор, тому за допомогою цієї зброї можна вести вельми швидкий вогонь без шкоди для точності. Порівняно мала вага гвинтівки і автоматичний вогонь зробили її основною зброєю туріанської піхоти.

ВикористанняРедагувати

«Фестон» можуть використовувати: Джеймс Вега, Ешлі Вільямс, Кайден Аленко, Ґаррус Вакаріан, Явік, Найрін Кандрос, Заїд Массані, Самара, Ґрюнт.

Отримання Редагувати

  • Під час місії Тучанка: Туріанський загін. Гвинтівка лежить на землі поруч з мертвим туріанцем майже на самому початку місії.
  • Під час місії на Омезі, коли Найрін приєднується до команди. Гвинтівка лежить на землі.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Upgrade Assault Rifle Stability Damper ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Assault Rifle Extended Barrel ME3 Upgrade Assault Rifle Precision Scope ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Assault Rifle Thermal Scope ME3 Assault Rifle High-Velocity Barrel ME3 Assault Rifle Omni-Blade

Зауваження гравців Редагувати

  • Гвинтівка важча, ніж M-8 «Месник», але має більший обсяг обойми і швидкість стрільби. З іншого боку, вона легша, ніж M-76 «Привид», і поступається їй в шкоді.
  • Основна перевага "Фестон" в універсальності. Навіть без модифікацій вона має магазин на 50 зарядів, що дозволяє ефективно вести доволі сильний вогонь для придушення супротивнтка.
  • Ще одним плюсом гвинтівки є високий темп стрільби, тому вона дуже ефективна на близькій відстані, а висока точність додає ефективності й на середній дистанції.
  • У гвинтівки дуже мала віддача.
  • Відмінна швидкість стрільби. Уміння "Снайпер" у туріанця дозволяє отримувати +35% до скорострільності. Вороги будуть вмирати дуже швидко.
  • Єдиним недоліком зброї є порівняно низька шкода від окремого пострілу, що, втім, цілком компенсується скорострільністю, точністю при стрільбі чергами і великим боєзапасом.

Цікаві факти Редагувати

Фестон. Реклама на Цитаделі
  • За своїми характеристиками "Фестон" нагадує скоріше легкий ручний кулемет, ніж звичайну штурмову гвинтівку.
  • Можна помітити, що "Фестон" використовують деякі туріанці, що наводить на думку, що ця зброя видається, в основному, офіцерському складу.
  • "Фестон" має спільну базу з туріанською снайперською гвинтівкою "Кризі".
  • Ця зброя використовується Мародерами - практично єдиний випадок (за винятком одиничного випадку використання M-76 "Привид" все тими ж мародерами в одному з ігрових роликів під час проходження місії Пріоритет: Тесія) використання наземними силами Женців стрілецької зброї виробництва рас Цитаделі, а не своїх специфічних зразків.
  • Саме цю гвинтівку можна побачити на рекламних щитах "Армакс Арсенал" на вулицях Цитаделі.
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі