FANDOM

ME3
ME3 MP
Скорпіон
Тип  Важкий пістолет
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Пріоритет: Сур'Кеш
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
4 20-30

Скорпіон- важкий пістолет з Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Це оригінальне зброя була створена для саларіанскіх спецпідрозділів. Пістолет був розроблений для того, щоб невеликий загін міг ефективно стримувати переважаючі сили противника. В даний час пістолет користується попитом по всій Галактиці. Його низька швидкість стрільби компенсується особливими боєприпасами, які крім того, що є осколковими, містять всередині спеціальний клей, за допомогою якого куля чіпляється за противника і вибухає прямо на ньому. Якщо вистрілити в землю або на стіну будівлі, то патрон перетвориться на міну.

Використання Редагувати

«Скорпіон» можуть використовувати: Ліара Т'Соні, Сузі, Талі'Зора, Кайден Аленко, Явік, Найрін Кандрос, Урднот Рекс, Джейкоб Тейлор, Джек, Касуми Гото, Міранда Лоусон.

Отримання Редагувати

  • Одиночна гра: в кутку поряд з вимикачем під час завдання Пріоритет: Сур'Кеш.
  • Колективна гра: даний предмет відноситься до дуже рідкісним, отримати його можна, купуючи Набір Спектра (60 000 кредитів) або Елітний набір Спектра (99000 кредитів)

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Heavy Pistol Melee Stunner ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 SMG High Caliber Barrel ME3 SMG Scope Upgrade ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Pistol Heavy Barrel ME3 Pistol Cranial Trauma Systeme ME3 Power Boost

Зауваження гравців Редагувати

  • Пістолет унікальний тим, що кулі завдають пошкодження приблизно через 3 секунди після попадання в ціль.
  • Найбільший недолік зброї -мала обойма і резерв боєприпасів. Крім того, у нього дуже велику вагу. Так само неможливість пробити щити баньши, преторіанців, фантомів-куля пристане, але не завдасть шкоди. Так само мінусом є затримка перед вибухом-ворога встигнуть добити інші гравці.
  • Пістолет добре підходить для засідки, особливо з кріопатронамі. Вибухають патрони можуть пошкодити відразу кілька цілей. Ефекти і втрата від патронів застосовуються тільки якщо снаряди будуть приліплені до ворогів. Радіус вибуху дорівнює 2 метрам.
  • Непогана тактика використання пістолета разом з биотическими здібностями: стріляєте по противнику, а потім кидаєте його в гущу ворогів.
  • Ефективний проти фантома, якщо випустити в нього всі патрони з магазину. Вони знімуть фантому бар'єр, і він стане легкою здобиччю.
  • У кулі досить низька швидкість польоту, так що потрібно гарненько прицілитися, перед тим як стріляти.
  • Є невеликий секрет: стріляти ворогів під ноги. Так вибух снаряда відбуватиметься миттєво.
  • Пробиває щити і броню ворогів.
  • Не має модифікатора шкоди в голову.

<!-Навігаційні шаблони->

Зброя з гри Mass Effect 3

<!-Interwiki links ->