FANDOM

Шаблон:Widgets

ME3.png
ME3 MP.png
Дротик
Тип  Снайперська гвинтівка
Виробник  Гети
Тип ведення вогню  Одиночний
Отримати  Раннох: адмірал Корис
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
1 9
Дротик-Снайперська гвинтівка з Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Зброя гетів, що отримало у піхотинців Альянсу прізвисько "Дротик", забезпечено резервуаром з феррожідкостью, затягується магнітом в зарядну камеру і вистрілює з убивчою швидкістю. "Дротик" діє як надпотужний водомет, і його струмінь розрізає майже все на своєму шляху, завдаючи жахливі рани і виділяючи стільки тепла, що з боку нагадує промінь світла.

ВикористанняРедагувати

«Дротик» можуть використовувати: Ешлі Вільямс, Гаррус Вакаріан, Заїд Массані.

Отримання Редагувати

  • Одиночна гра:"Дротик" можна знайти під час завдання з порятунку адмірала Заал`Коріса на планеті Раннох, після бою з першою групою гетів, у вузькому проході. Поруч з гвинтівкою встановлена ​​розтяжка гетів, хоча вона і не представляє великої небезпеки, все одно слід дотримуватися обережності. Гвинтівку знайти нескладно, тому як вона лежить на єдиному виході з ущелини.
  • Колективна гра:Відноситься додуже рідкіснимпредметам і його можна отримати, купуючи в магазині"Набір Спектра"або"Елітний набір Спектра".

Сумісні модифікації Редагувати

Модуль концентрації Запас термозарядов Подовжений ствол Бронебійна модифікація Покращений приціл Надлегкі матеріали Тепловізійний приціл Стовбур з високою початковою швидкістю

Примітки гравців Редагувати

  • Неймовірно потужний, але володіє дуже низькою скорострільністю зброю, приціл якого підсвічує супротивників, що дозволяє бачити їх крізь дим і деякі стіни. Для використання зброї потрібно "зарядка"-тобто постріл не відбувається відразу після натискання кнопки миші, що є критичним недоліком для гравців, у яких немає умінь на уповільнення внутріігрового часу. Також, враховуючи затримку перед пострілом, рекомендується стріляти на випередження або по цілях в укритті.
  • Маленький приціл і велика крапка пострілу іноді створює проблеми.
  • Також одне з найпотужніших зброй в грі (поряд з "клеймор" і "Вдовою"). При відповідних модифікаціях на утрату і вмінні тактична маскування снайпера, може вбивати навіть міні-босів подібне до Збирача з одного пострілу.
  • Серед мінусів це зазначена вище "накопляемость енергії для пострілу". Ідеальна зброя для інженерів і розвідників.
  • Можна стріляти на бігу.
  • Краще не ставити приціли - вони нівелюють здатність підсвічувати ворогів на будь-якій відстані.
  • Малий резерв термозарядов - найкраще ставити запас.
  • Найвищий шкоди зі снайперських гвинтівок.
  • Проникаюча здатність становить 1 метр.
  • Штраф до втрат без прицілювання становить 50%.
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі