FANDOM

ME3.png
ME3 MP.png
"Апостол"
Апостол.png
Тип  Дробовик
Виробник  Азарі
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Месана: сигнал лиха
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
4 24-34

«Апостол» - дробовик з гри Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Спочатку використовувався тільки юстицарами, поки після довгих переговорів він не поступив на озброєння спецпідрозділів азарі. У зброї застосовуються мікророзмірні боєприпаси, які завдають величезної шкоди, причому навіть противникам з серйозним рівнем щитів. Вдалий постріл може збити ворога з ніг.

ВикористанняРедагувати

«Апостол» можуть використовувати: Джеймс Вега, Талі'Зора, Аріа Т'Лоак, Урднот Рекс, Ґрюнт, Джейкоб Тейлор, Джек.

Отримання Редагувати

  • Одиночна гра: У монастирі Ардат-Якші в одній з кімнат на лівій стороні від залу (там же, де і наплічники "Рада Серрайса") після розмови з Самарою і Фалере.
  • Колективна гра: Даний дробовик відноситься до "Рідкісних" предметів, його можна отримати купуючи в магазині "Набір Спектра", "Елітний набір Спектра" або "Набір Арсенал".

Сумісні модифікації Редагувати

Запас термозарядів Розривна модифікація Штик Ствол великого калібру Адаптований глушник Надлегкі матеріали Лезо інструметрона Ствол з високою початковою швидкістю

Зауваження гравців Редагувати

Високоточний дробовик. Допускається до використання на низьких рівнях складності, при наявності більш потужних дробовиків на високих рівнях складності краще утриматися від використання.

Плюси:

  • Бездоганна точність і кучність мікрозарядів
  • Місткий магазин
  • Середня шкода
  • Найлегший дробовик
  • Збиває ворогів з ніг

Мінуси:

  • Невелика, в порівнянні з більш важкими дробовиками, забійна сила.

Непогана альтернатива великокаліберного пістолета, але не більше. Дуже хороша точність, але через велике зменшення шкоди зі збільшенням відстані між стрільцем і ціллю протипоказаний солдатам. Має велику ударну, але не забійну міць, за рахунок чого перекидає супротивника, але часто не вбиває. З урахуванням цього рекомендується стріляти відразу в голову.

Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі